Monday, December 25, 2006

Da har det allerede gått et halvt år, og året på Rønningen er halvveis. Trist å tenke på, men vi har da et halvt år igjen!
Men det siste halvåret har vært knall, og her er noen bilder fra diverse ting som har skjedd!



På handletur; må handle litt mat selv om man får mat fra Arne kokk :)


Hadde besøk av to venninner; Thea (over) og Hilde (under) fra Valdres fhs! De kom med noen venninner av Åsne, så vi var på café. Kos assa!




Åsne og jeg hadde vært i Storsalen en tur......


Hatt noen besøk av min fantastiske nevø, Gabriel! Han er bare verdens beste! Her hadde han litt problemer med å få av seg genseren hos onkel Ø :)


Blitt mer enn ett café besøk med min fantastiske bestevenninne; Karianne! Og for å ikke glemme den herlige Thomas Dybdahl konserten vi var på! Åååå, han er helten ass!!


Blitt noen turer mellom U-bygget og Internatet/Herregården gitt!



Vi har kost oss med vannpipene som gutta kjøpe i Sør-Afrika mer enn én gang....... :P



Disse herlige jentene er jeg sjeleglad for at jeg har blitt kjent med iallefall :)

3 comments:

Åsne said...

hallo, Agneta du har glømt det viktigste.. Bildet av deg og tor stian! Den største hendelse av alle hendelser denne høsten!

Åsne said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Åsne said...

da får eg legge ut eit bilde av dere på bloggen min!hoho